msptentofe

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emelie - 2 september 2011 08:50

Hejsan! Jag var i vällingby igår. När jag och Madde min kompis gick till busshållplatsen så träffade vi Omar en typ fritids lärare i skolan och så träffade vi Jennifer i min klass.  Sedan kom bussen och jag och Madde åkte till vällingby. När vi var där var klockan typ 17.15 och Madde skulle vara hemma 17.30 Innan vi åkte så hade jag sagt till Madde att det var bättre att åka idag då vi har tid och jag har pengar. Mamma hade glömt sin väska på jobbet så jag hade inga pengar. Som tur e så lånade jag från min lillebrorsa

  MOHAHAHAHAHA 


Men hon vägrade att åka idag så vi åkte igår istället. Iaf när vi var framme i vällingby så gick vi runt i affärer och kollade grejer. Sedan glömde vi bort tiden så klockan var tio i sex så kollade vi på klockan. När vi kollade på klockan och såg att den var tio i sex så gick vi så fort vi kunde till busshållplatsen. När vi var där så insåg vi att det hade gått mer än en timme sedan vi åkte bussen till vällingby. Asså måste vi trycka igen på bussremsan och Maddes bussremsa var slut för hon hade tryckt till både henne och mig så vi kunde inte åka hem utan vi behövde köpa bussbiljetter för att kunna åka hem. När vi hade köpt bussbiljetterna så såg vi en buss som det stog Jakobsberg station på. Jag brukar åka mot Jakobsberg station för att komma hem. Men vi gjorde ett misstag när vi gick på bussen. Vi kollade inte vilken buss det var vi tog. Vi hade tagit 543 som svänger in efter åkermyntan!!!!!!!! Så vi hade tagit fel buss!!!!!!! Så när bussen kom fram till åkermyntan insåg vi att den skulle svänga in så vi var tvungna att gå av på åkermyntan och gå där ifrån hem! När vi kom fram var Madde en timme försenad!!!!!


Jahapp det var väl allt.

Hejdå alla sötisar!   

Av Emelie - 2 september 2011 08:42

Hejsan! Har kollat in min kompis Emelie's blogg. Den var jätte bra! Kolla gärna in den! Den heter forevermeemelie.bloggplatsen.se

Hejdå! 

















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vem e sötast ag på msp eller min kattunge??
 du på msp
 din kattunge

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards