msptentofe

Alla inlägg under september 2011

TV

Av Emelie - 30 september 2011 20:13

Kollar på TV just nu. Eller ahh lillebrorsorna för det mesta. :P. men ska nog stänga av datorn nu. Vill se på en film som går på TV just nu. Ska bli kul. Iaf om ni inte vet det så har jag köpt vip på msp för 475 kr. Mkt vah! Jajja byyyyyeeee!!

Av Emelie - 28 september 2011 16:04

Sitter här och tänker på ziperaller. Vill så gärna ha en. hälst en leopard faktiskt. Men den e ju så dyr 900kr! tror inte att jag får en för mamma. Eller jo en bubbelgum skulle jag ju få men det e ju typ 2 st i klassen som redan har en sån. Om ni vet någon hemsida som säljer typ liknande ziperaller säg till då!

ps. det ska vara äkta märke!

Av Emelie - 26 september 2011 19:09

Hejsan har inte kunnat blogga idag har vart och provat på TEATER!!!!  Super kul! var där med min kompis Ellen som redan går på teater. ska nog börja vi får se . Mycket dyrt 900kr per TERMIN! Men det e värt det det e ju så himla kul! Ska nog logga in på stardoll nu.











Love you Bye Bye// tentofe  

Av Emelie - 25 september 2011 12:37

    WOW värkligen en fin bild hittade den i någon bild mapp :o

Now

Av Emelie - 25 september 2011 12:11

Jahapp. Nu sitter man framför datorn och bloggar med ett plåster på ena pekfingret. Seriöst. Ibland så känns det som att jag är för seriös. För vuxen lixom. För tröööökig. Men sån e jag. TrÖöÖkIg!! Tycker de flesta i alla fall. Men när jag säger trööökig så menar jag inte att jag typ aldrig skrattar. Det ska ni veta att jag e den som får mest skrattanfall i klassen. När jag säger tröööökig så menar jag att jag typ aldrig e rolig. Jag har ett mål i livet: Att bli ROLIG.

Men jag har två andra mål i livet: 1. Bli Astronom 2. Resa Jorden runt.

Roligt va!!! Ha det gÖöÖtT iGeLkÖöTt

Av Emelie - 25 september 2011 11:32

Skulle ju berätta om idrotten! Glömde det. Hehe. Iaf så var det såhär att jag hade berättat om vad en kille i min klass sa. Han sa ju att vår vikarie som var typ 90 år VÄRKLIGEN såg ut som en idrottare. Men såklart menade han tvärt om  



                    Del 2 av idrotten!  


Vi har jätte JÄTTE stökiga killar i klassen. Men det e bara kul hihi. Den mest stökiga e ABSOLUT en kille som heter Eric i min klass. Om du läser detta så e det inget illa ment bara att det e kul. Men iaf så började han att stoja omkring och inte lyda. Som vanligt. Och vikarien blev FÖRBANNAD på Eric och skrek:


SHUTAFUCKUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Till Eric och alla precis alla började GAPSKRATTA. När alla skulle gå ut för att vi hade ute idrott så stannade jag och några andra kvar för att vi hade glömt kläder. (Typiskt mig att va så glömsk.) Så stannade Eric och en till kille i min klass också kvar. (Den andra killen hade också vart olydig.) Då gömde sig Eric men den andra killen hann inte det så när vikarien kom in såg kan den andra killen (inte Eric). Då sa vikarien att dom skulle prata. När de var på väg ut från idrottshallen sa den andra killen: Hälsa mina föräldrar att jag älskar dom.  




Han typ trodde att han skulle dö   Och så fortsatte det så att Eric gömde sig hela tiden men när han fick höra att vi körde fotboll där inne alltså vi som hade glömt kläder sprang han till oss för att spela (hanns liv är typ fotboll) men efter en stund kom vikarien in och sa till Eric att de skulle prata och då sa jag: Hoppas vi ses i nästa liv   



Det var väll allt hejdå!



Av Emelie - 21 september 2011 21:04

Jag var på kolmården i lördags med min bästis och hennes två andra kompisar  Det var det bästa jag vart med om sedan sommarlovet slutade! Det var så himla asa kuligt!  Hennes två andra kompisar heter Disa och Nicker. Disa kände jag innan men inte Nicker. Min bästis heter Zafira det var hon som hade bjudit mig.  Det var hennes kalas så jag köpte en parfym och ett läppglans som luktade vanilj!  Vi åkte skeppet typ 5 gånger! Det var jätte kul men i slutet mådde jag mycket illa    Det gjorde mina kompisar också  Vi hade jätte kul den dagen! Vi åt mycket skräp mat och festade mycket i bilen på vägen hem  Super kväll!!  

Av Emelie - 21 september 2011 16:11

Bästa idrotten någonsin igår!!! Vi hade en vikarie som var typ 90 år!!! När vi hade kommit in i idrottshallen och satt oss på golvet sa en kille i min klass att han VÄRKLIGEN såg ut som en idrottare  ! Kul vah! Han e lixom roligast i klassen så det e inte så konstigt! Aja orkar inte berätta mera berättar senare idag kanske.

Bye Bye! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vem e sötast ag på msp eller min kattunge??
 du på msp
 din kattunge

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards