msptentofe

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie - 30 augusti 2011 18:46

Hej jag har en jätte jobbig kompis hemma som vill gå in på stardoll . Jag har stardoll också men jag spelar typ aldrig det. Men det e kul ibland! . Här kommer en bild   En elefant :D

Aja puss puss på er!    

Av Emelie - 29 augusti 2011 20:57

Hejdå ska sova nu kanske bloggar imorgon typ men nu ska jag sova. gäsp. Det blev ett as litet inlägg men jag tränger in en bild också   Fin va?! Aja hejdå!  

Av Emelie - 29 augusti 2011 16:28

Har vart en kul men ändå jobbig dag i skolan. Slutade klockan 15.00...Jobbigt!  Här kommer en liten sommar bild som kanske lugnar ner mig lite. Er med.   Bye Bye 

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:02

Glömde att säga en sak! När jag var i skogen så hittade jag och min kompis och hennes kompis 2 grodor som fick heta bobby eller bob han fick heta båda två  och den andra hette lucy som min kattunge.    Vi tog hem dom till min kompis och lekte med dom. Vi gjorde en pool åt dom. Min groda var inte så bra på att simma och den bröt benet...Synd. AJA HEJDÅ!  

Av Emelie - 28 augusti 2011 19:18

Hejsan! Har vart och plockat svamp i skogen. Det var jätte kul! Jag var där med min kompis och hennes kompis och min kompis lillasyster och hennes mamma. Jag hittade en Carl Johan svamp och två kantareller. Och så var det fullt av kladdiga svampar som vi kallade för kladd. Har precis stekt svamparna i smör. Det var jätte gott!  Tycker ni om svamp? JA  eller NEJ  ? Själv så tar jag JA för jag ÄLSKAR svamp. Skriv i komentarer om ni tycker om svamp eller inte. bye bye!   

Av Emelie - 28 augusti 2011 10:20

Älskar er som sjutton! Azzå 45 besökare på en månad det e ju rekord för mig! En liten bild till er jag älskarMin och min sysslings skuggor! Detta är i Danmark när jag var där under sommarlovet! Älskar Danmark som jag älskar er    Bye Bye! 

Av Emelie - 28 augusti 2011 10:00

Hejsan bloggen! Vaknade precis. Ska spela moviestarplanet nu    Här kommer en liten morgon bild!Fin va?? Det blev ett litet inlägg hade lixom inget att skriva om. Iaf hejdå!  

Av Emelie - 27 augusti 2011 22:15

Jag saknar tant!!!!!!!!!!! Hon har flyttat för inte så länge sedan och det var typ en vecka sedan jag var med henne  

ps. om ni undrar vem tant e så e det min kompis som heter zafira  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vem e sötast ag på msp eller min kattunge??
 du på msp
 din kattunge

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards