msptentofe

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Emelie - 2 oktober 2011 11:07

En tjej som heter sofie har komenterat min blogg. Kul att du tittade in sofie jätte snällt av dig :) Tack så mycket!

Av Emelie - 2 oktober 2011 10:57

Studie dag imorgon! Kul. Ska på teater imorgon har skrivit om det i mitt förra inlägg också   Just nu så sitter jag och nördar vid datan och mamma dammsugar. Vi ska ha visning lite senare idag jag ska ju flytta. Längtar tills dess. Ska flytta till en 8 plans villa vid vattnet högt upp i ett bärg där man ser super stor utsikt. Villans tomt area är ungefär 50.000 och villan har 20 rum. Den var värd 2 miljarder! SKOJA BARA! Hajjdao! 

Av Emelie - 2 oktober 2011 10:50

Hej jag har börjat på teater. Så imorrn ska jag åka med min kompis till teatern. Det ska bli kul! Men eftersom jag har så ont i halsen så vet jag inte om jag ska gå 0.0 Jag går nog ändå. Det e ju bara för kul azzå  Hon som jag går med heter Ellen. Eller aa det e hon som åker buss med mig dit. Hon går i min klass och e en snäll tjej som har bra fantasi. Det var hon som fick mig att börja på teater. Tack så mycket Ellen jag e skyldig dig ett STORT TACK! Hejdå!


Av Emelie - 2 oktober 2011 10:45

Som sagt min hals e trasig! Och med det menar jag att jag har jätte ont i halsen   Men vad ska jag göra åt det? Har ni några tips om något som gör så att man inte har lika ont i halsen komentera då. Det skulle vara snällt    I alla fall Hejdå!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vem e sötast ag på msp eller min kattunge??
 du på msp
 din kattunge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards